شهرداران دوره اول

 

شهرداران دوره اول شورای اسلامی شهر لردگان

1:آقای ولی نادری لردجانی            

آقای ولی نادری عزیز فرهنگی که دارای سابقه مدیریت در بیشتر مدارس شهرستان بوده است و در زمان حضور اولین دوره شورای اسلامی لردگان این افتخار نصیب وی شد که اولین شهردار منتخب شورای اسلامی شهر لردگان باشد.وی نزدیک به دوسال بر کرسی شهرداری لردگان نشست و با توجه به کارایی و مدیریت ایشان،شورا تصمیم به برکناری او گرفت وبا تایید اعضای شورا بعد از دوسال از سمت  شهردار بودن کنار رفت. برکناری او خط قرمزی  بر پایان دورانش در صحنه مدیریت های نهادهای دولتی به جز سازمان آموزش و پرورش بوده است.

هنوز دلایل انتخاب وی برای شهردار  مشخص نشده است و چرا بعد از دوسال تصمیم به عزل شهردار وقت گرفتند......؟؟؟؟

یک سوال وجود دارد که آیا انتصاب آقای نادری آگاهانه تر بوده است یا عزل ایشان؟

 

2:آقای حسین بامیری

دومین شهردار آقای حسین بامیری بود.وی که نیز فرهنگی فهیم شهرستان بود و با رای همشهریانش وارد شورا شده بود ، بعد از دوسال حضور در شورا تصمیم گرفت به جای شهردار قبلی یعنی ولی نادری بر کرسی مدیریت شهرداری بنشیند .

اعضای شورا به آقای حسین بامیری برای نشستن بر کرسی مدیریت شهرداری رای اعتماد دادن و وی به مدت دوسال تا پایان دوره شورای شهر به عنوان شهردار خدمت کرد.

وی پس از اتمام دوره اولین دوره شورای اسلامی نیز جای خود را به شهردار بعدی داد ؛ولی ایشان تازه وارد عرصه مدیریت شدند و بعدها به عنوان شهردار درمناطقی از استان اصفهان مشغول به کار شد .

آقای حسین بامیری با تغییر و تحولات در استانداری اصفهان و چهارمحال به استان چهارمحال عزمیت کرد و مدتها به عنوان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مشغول به کار شد پست سیاسی که مستقیما با شهر داری ها و خصوصا شهرداری لردگان در ارتباط بود.

وی در حکمی از سوی استاندار آقای عنابستانی به  عنوان مشاور استاندار در امور عمومی مشغول به کار شد تا در حکمی جدید  مدتها به عنوان مشاور ویژه استاندار مشغول به خدمت شد.

حال سوالی که مدتها ذهن همشهریان را دچار تشویش کرده است این است؟

آیا آقای حسین بامیری در طی دو سال شهردار بودن به گونه ای شایستگی خود را اثبات کرده است که بعد ها به عنوان و مدیریت های مختلف دست پیدا کرده است؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : 26 / 2برچسب:, | 14 | نویسنده : مسلم اردشیری لردجانی |